

Gıda, Starbucks'ın gelirlerinde gidtgide daha fazla bir yere sahip olmaya başladı. Sattığı gıda ürünlerinden yılda 1,5 milyar dolar kazanan Starbucks, ABD'deki gelirlerinin 1/3'ünü gıdadan sağlıyor.
La Boulange, hamur ürünlerinin yanında sandaviç ve salata da sunan bir fırın zinciri. Starbucks fast-food zincirlerinin kaliteli kahve satmaya başlaması ile birlikte ciddi bir rekabetle yüzyüze kalmıştı. Starbucks buradan azalan pazar kaybını, gıdadan gelecek gelirlerle arttırmayı planlıyor.
Starbucks hisse senedi dün ABD piyaslarında %3 civarı düşüş yaşadı. Yatırımcılar şimdilik bu yatırım hamlesini dikkatle seyredecekler gibi gözüküyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder