Digg.com, Twitter yokken, Facebook bu kadar şahlanmamışken internetin yıldız sosyal paylaşım araçlarından biriydi. Kullanıcıların beğendikleri siteleri birbirleri ile paylaştığı, not verdiği, üstüne yorumlar yaptığı bir siteydi. İngilizce "Kazmak" kelimesinden türetilen adı ile de bizi internetin derinlerine kazmaya teşvik etti.
Medya Devi News Corp, şirketi 6 yıl önce 60 milyon dolara satın almak istedi ama şirketin kurucusu Kevin Rose şirketi satmadı. Digg'in site paylaşım özelliklerini uyarlayan Facebook ve Twitter ise şirketin tam anlamıyla tozunu attırdı. Digg.com günden güne kan kaybetti ve geçen hafta hazin sonuyla buluştu. 500 bin dolara elden çıkarıldı.
Kevin Rose'un kurduğu Digg'in kaderi aslında şaşkınlık yaratmamalı. Çünkü Rose dahice ürünler çıkartıp, inanılmaz yerlere getirip sonra da bunların tam ekmeğini yiyecekken bu ürünlerin patlamasına izin vermeisyle meşhur.
Bu hikayenin ana fikrini benim tradingde çok kullandığım bir sözle bitirmek istiyorum: "Trade'den ne zaman çıkacağınız, ne zaman girdiğinizden daha önemlidir"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder